Az injekciós cukorbetegség kezelése, Megváltozhat a cukorbetegek kezelése - HáziPatika

Cukorbetegek így élhetnek injekciók nélkül

Létrehozva: A kapszula formáját a leopárdteknős páncélja ihlette.

ritmuszavar kezelésére közben cukorbetegség velchatts kezelése cukorbetegség

Egy apró, összepréselt inzulintűt tartalmaz, így a tabletta felválthatja az injekciót, melyet a 2-es típusú cukorbetegek naponta adnak be maguknak - számolt be a medicalxpress. Ki hagyhatja el az inzulint?

diabetes insipidus kleinkind cukor viszketés

A 2-es típusú cukorbetegség terápiájához nagyban hozzájárul a gyógyszeres és az inzulinos kezelés. Habár sokan úgy gondolják, hogy életük végéig szükségük lesz ezekre, a diabetológus szerint a gyógykészítmények idővel elhagyhatóvá válnak. Kattintson a részletekért! Állatkísérletekben kimutatták, hogy a kapszulával elég inzulin jut a szervezetbe a vércukorszint olyan csökkentéséhez, mint amilyet a bőrön át adott injekcióval érnek el.

Inzulint kap. Jellegzetes tünetek nélkül esett le a vércukorszintje.

Azt is bizonyították, hogy az eszköz más gyógyszerek beadásához is átalakítható. Koch Intézetének professzora, a tanulmány egyik vezető szerzője.

magas vércukor tünetei cukorbetegség és a modern kezelési módszerek

A kapszula egyelőre csak a 2-es típusú diabétesz kezelését segítheti, nem tud ugyanis akkora dózisú inzulint juttatni a szervezetbe, mint amire az 1-es típusú cukorbetegeknek szüksége lenne.

A tabletta a későbbiekben felválthatja az injekciót is Fotó: RF A kutatók sok évvel ezelőtt kifejlesztettek egy apró tűk borította tablettát, amellyel a gyomor és a az injekciós cukorbetegség kezelése falába tudtak gyógyszer injekciózni. Az új kapszulát úgy alakították ki, hogy csak egyetlen tűt tartalmazzon.

diabétesz kezelésében mandarint liksumia diabétesz kezelésére szolgáló ár

Azt akarták elkerülni, hogy a gyógyszer a gyomor belsejébe jusson, ahol a gyomorsavak lebontanák, mielőtt kifejti a hatását. A tű hegye majdnem százalékban összepréselt, fagyasztott és szárított inzulinból készül ugyanazzal az injekciós cukorbetegség kezelése módszerrel, ahogy a tablettákat gyártják.

népi receptek cukorbetegség 2 típusú kezelése székrekedés kezelésére diabetes

A tű szára - amelyik nem hatol a gyomorfalba - lebomló anyagból készül. A kapszulán belül a tűt egy összenyomott rugóhoz erősítik, melyet egy cukorkorong tart a helyén. Ahogy a beteg lenyeli a kapszulát, a gyomorfolyadék feloldja a cukrotaz pedig elengedi a rugót és belövi az injekciót a gyomorfalba.

cukorbetegség jelei photo kezelése a cukorbetegség kezelése dió

A gyomorfal nem tartalmaz fájdalomreceptorokat, ezért a tudósok reményei szerint a páciens nem érez ilyenkor fájdalmat. Úgy tervezték a készüléket, hogy mindegy, milyen pozícióban jut a gyomorba a kapszula, úgy fordul, hogy a tű érintkezzen a gyomorfallal.