Cukorbetegség kezelésére hipoglikémia. Vannak olyan készítmények, melyek megnövelik a hipoglikémia rizikóját

Hipoglikémia – Wikipédia

Alacsony vércukorszint a cukorbetegeknél

Zsibbadás, száj vagy az ajak bizseregés Homályos látás Ingerültség, zavartság Összefolyó beszéd Az is lehet, hogy alacsony vércukorszint esetén semmilyen tünetet nem tapasztal.

Miután vércukorszintje normalizálódott, ne felejtse el tájékoztatni orvosát! Az alacsony vércukorszint kezelése Az alacsony vércukorszint magától nem javul, így azt azonnal kezelnie kell. Fontos, hogy a lehető leghamarabb felismerje a tüneteket.

Fontos ezért a vércukorszint rendszeres ellenőrzése. Az alacsony vércukorszint akkor is előfordulhat, ha Ön mindent megtett, amit csak lehet, a cukorbetegsége megfelelő kontrollja érdekében. Az alacsony vércukorszint gyakran elkerülhetetlen, de jelentkezésekor kezelhető, még mielőtt súlyosbodna. Mit kell tennie, ha alacsony a vércukorszintje?

Ha hipoglikémiát észlel a következőket kell tennie: Mérje meg a vércukorszintjét! Valamilyen gyorsan felszívódó cukrot tartalmazó táplálékot fogyasszon, diabetes kezelés 2. típusú tabletta cukorbetegség kezelésére hipoglikémia alábbiak valamelyikét: Fél pohár kóla vagy más, nem diétás ital vagy gyümölcslé.

heti 1 injekció cukorbetegeknek

Három glükóztabletta gyógyszertárakban kapható. Egy pohár tej.

fahéj cukorbetegség kezelése és a méz

A fenti ételek elfogyasztása után várjon 15 percet, majd újból cukorbetegség kezelésére hipoglikémia meg a vércukorszintjét. Jegyezze fel az értéket kezelési naplójába.

Tartalomjegyzék

Ne felejtse el lejegyezni, hogy vércukorszintje alacsony volt. Ha a vércukorérték továbbra is alacsony, vagy ha nem érzi jobban magát, alkalmazza újból a fenti kezelések valamelyikét! Hívja az orvosát, vagy a mentőszolgálatot, ha vércukorszintje két kezelés után is alacsony, és állapota nem változik! Kérjen segítséget családtagjaitól, vagy a környezetében lévőktől! Ha következő étkezéséig még több mint egy óra van hátra, a cukortartalmú folyadék után fogyasszon egy kisebb fogást, mely szénhidrátot és fehérjét biztosít Önnek, például egy szendvicset vagy cukorbetegség kezelésére hipoglikémia szem sós kekszet sajttal.

Rendes étkezését a szokásos időben fogyassza el, még akkor is, ha magas cukortartalmú köztes fogást evett. Ha Önnél gyakran előfordul alacsonyabb vércukorszint, feltétlenül keresse fel kezelőorvosát, hogy a szükséges teendőket megbeszéljék.

A vércukorszint leesése során először a vegetatív idegrendszer lép működésbe, és ennek hatására olyan izgalmi tünetek jelentkeznek, amelyek az egyént táplálékfelvételre és ezzel a vércukorszint emelésére hivatottak sarkallni: éhség, idegesség, feszültség, izzadás, rossz közérzet mutatkoznak. A tünetek egyénenként változhatnak.

Hogyan kerülheti el az alacsony vércukorszint kialakulását? Az alacsony vércukorszint veszélyeztetheti az életét, ezért fontos megakadályozni a kialakulását. Íme néhány egyszerűbb lépés ennek érdekében: Kövesse a kezelési előírásokat!

1-es típusú cukorbetegség kialakulása, kezelése

Ne hagyjon ki főétkezést vagy köztes étkezést! Tanulja meg, hogyan kell az étrendjét vagy a cukorbetegségre szedett gyógyszereit a testmozgáshoz igazítania! Éljen rendszeresen, és megfelelő időben vegye be a gyógyszerét!

A hipoglikémia és a hiperglikémia közötti különbség

Az inzulin beadásakor ne szúrja be a tűt sokszor ugyanarra a helyre, mert megváltozhat az inzulin felszívódása! Tervezett időközönként ellenőrizze vércukorszintjét!

mi egy új mérföldkő a cukorbetegség kezelésében

Végezzen vércukormérést, ha nem érzi jól magát, és jegyezze fel az eredményeket a kezelési naplóban. Legyen figyelmes, kövesse a vércukorszint változásait, és cselekedjék a tanultak szerint!

diabetic dermopathy causes

Kapcsolódó cikkek, melyek érdekelhetik Önt:.